03 January, 2012

Åh nej, Windows med HP tools igen...

Min PC blev afleveret med Windows og Crapware, hvor HP spiller en lidet flatterende rolle. Til dagligt er det ikke noget problem, fordi jeg bruger Linux. Men en gang imellem skal man jo opdatere Tomtom, der ikke fungerer uden Windows.

Det sker hvert halve år, eller deromkring.

I Guder, hvor er Windows langsom... jeg havde helt glemt, hvor grotesk en oplevelse det er at arbejde med Vista.

Nå, lidelsen varer kun til min GPS er opdateret.

... Og så begynder HP #¤#¤¤#¤#"#"¤%&&/((!!! igen at installere crapware. Hvordan i hele hule h.... fjerner man disse fekaliske, vampyriserende programmer fra HP. De er aldeles uanvendelige. Optager processortid. Sløver netforbindelsen. Er en konstant smerte i numsen.

Siden dag et har jeg forsøgt at fjerne det satans program. Undskyld mit sprog; men det er mig ubegribeligt, at HP kan levere en PC, hvor man ikke kan fjerne deres elendige hakværk af et program.

Efter ca. 20 minutter med Windows savner jeg .... Linux.


No comments: