11 March, 2011

iPad - mine bedste Apps

iPaden er for længst blevet en del af husholdningen. Relativt hurtigt udviklede vores iPad sig til en "sofasurfer". iPad kan til nød bruges til at sende emails fra; men alt hvad der kræver indtastning er ikke iPads stærkeste side. Her foretrækker jeg stadig vores netbooks med linux som OS.

Men hvilke Apps bruger jeg så? Her er min top ti for marts 2011:

  1. DMI (vejrudsigten)
  2. DR Nyheder
  3. Calendar
  4. Safari
  5. Mail (på trods af tastaturets forhindringsløb...)
  6. TuneIn Radio
  7. Sudoku Book
  8. Friendly (Facebook)
  9. Twitter
  10. Dropbox
En række af mine yndlingsApps er iPaden "født" med; men en række dansk udviklede Apps blander sig i rækken. Tilsyneladende har jeg konstant brug for at kende til nyhederne og at vide hvordan vejret bliver.... Resten handler om at kunne kommunikere og planlægge. Spil fylder umådeligt lidt på min liste. Måske skulle man lave en sudoku af samme grund...

No comments: